Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Przetwarzanie, przechowywanie i ochrona danych osobowych
25 maja 2018 roku w życie wchodzi Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych. (RODO). Dlatego moja firma Rafał Kasiak Artykuły Dla Zwierząt DIEGO z siedzibą przy ul. Limanowskiego 16a/1 w Olsztynie nip: 717 168 22 05 regon: 280474672 z przyjemnością prezentuje Państwu swoją politykę dotyczącą ochrony i przetwarzania Państwa danych osobowych.
Dane Państwa znalazły się w naszej firmie w wyniku rejstracji na stronie internetowej naszego sklepu www.diegozoo.pl. Od momentu rejstracji są one przechowywane na serwerze naszej firmy zabezpieczonym certyfikatami bezpieczeństwa firmy kaspersky oraz hasłami dostępowymi znanymi tylko mi – właścicelowi firmy.
Dane, które nam państo powierzyliście służą wyłącznie do realizacji zamówień składanych przez Państwa w naszym sklepie. Do ich przetwarzania używamy wyłącznie sprzętu znajdującego się w naszej firmie. Nie sprzedajemy Państwa dancyh. Nie udostępniamy ich nikomu. Nie używamy ich w żadnym innym celu niż do realizacji złożonych przez Państwa zamówień.
Dostęp do Państwa dancyh jest możliwy przez stronę diegozoo.pl po zalogowaniu się. Dodatkowo jeśli chcieli byście Państwo aby dane zostały edytowane lub usunięte prosimy o kontakt mailowy (diego_sklep@diegozoo.pl) lub telefoniczny (519 106 271).
W kontaktach Państwa z naszą firmą nic się nie zmienia. Mail który Państwo czytacie ma na celu poinformowanie Państwa o statusie Państwa danych osobowych w naszej firmie oraz o możliwych działaniach które możecie Państwo podejmować w związku z wejściem w życie RODO.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Polityka "cookies".
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu cookies.
W zaiązku z nowelizacją ustawy o Prawie Telekomunikacyjnym informujemy, że sklep diegozoo.pl korzysta z plików cookies.
Sprzedawca zbiera automatycznie dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego. Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Włączenie mechanizmu Cookies jest niezbędne do korzystania ze sklepu oraz koszyka sklepu i panelu klienta, gdyż na jego podstawie działa mechanizm sesji. Sklep zapisuje informacje w plikach Cookie dotyczących obszarów: id sesji, informacji o odwiedzinach sklepu. Dane gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie umożliwia umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, by blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.”
*
Sklep internetowy Olsztyńskie Internetowe Centrum Zoologiczne, zwany również w dalszej części regulaminu jako OICZ, działający pod adresem www.diegozoo.pl prowadzony jest przez: Rafał Kasiak Artykuły dla zwierząt "Diego” ul.Limanowskiego 16a/1 10-343 Olsztyn, wpisany do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Olsztyn pod numerem ewidencyjnym: 51143, NIP:717-168-22-05, REGON: 280474672.
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów na odległość na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, za pośrednictwem Internetu.
2. Świadczenie Sprzedawcy polega na sprzedaży towarów w ramach Sklepu internetowego.
2. Informacje na temat towarów Sklep zamieszcza na stronie internetowej www.diegozoo.pl
3.Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest przez:
- poprzez stronę internetową www.diegozoo.pl,
- telefonicznie pod numerem telefonu 537 450 500
- pocztą elektroniczną pod adresem sklepinternetowy@diegozoo.pl
4. Treść strony diegozoo.pl jest własnością firmy Rafał Kasiak Artykuły dla zwierząt "DIEGO". Kopiowanie części lub całości treści ( w tym tekstów) zawartych na stronie diegozoo.pl bez zgody właściciela jest zabronione.
5. Newsletter i Gazetka Promocyjna sklepu diegozoo.pl wydawane są przez firmę Rafał Kasiak Artykuły dla Zwierząt "DIEGO" i są jego własnością. Kopiowanie części lub całości treści w nich zawartych jest zabronione. Zapisanie się do newslettera nie wymaga rejestracji na stronie.
6. Sklep informuje o kodeksie dobrych praktyk i zachęca do zapoznania się z nim w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
Zasady składania i realizacji zamówień
1. Zamówienia na towary oferowane w Sklepie internetowym przyjmowane są:
- poprzez stronę internetową www.diegozoo.pl,
- telefonicznie pod numerem telefonu 537 450 500
- pocztą elektroniczną pod adresem sklepinternetowy@diegozoo.pl
2. Zamówienia za pośrednictwem sieci Internet można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia telefoniczne można składać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00-18:00 oraz w Soboty w godzinach 10:00-14:00.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania (tj. nie przyjęcia oferty Klienta, który złożył zamówienie), w przypadku zamówienia złożonego przez Klienta, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru lub gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia, zmiany lub anulowania zamówienia. Sklep może odmówić realizacji zamówienia i je anulować (tj. nie przyjąć oferty Klienta, który złożył zamówienie) jeżeli nie będzie mógł potwierdzić zamówienia u Klienta w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zmówienia.
5. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma informację zwrotną, drogą mailową lub poprez kontakt telefoniczny na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail lub numer telefonu, stanowiącą informację o poprawnie złożonym zamówieniu, dostępności produktu, formie płatnośći, formie dostawy i przewidywanym terminie realizacji zamówienia. W przypadku niejasności dotyczących zamówienia OICZ zastrzega sobie prawo do wyjaśnienia wątpliwości drogą elektroniczną lub telefoniczną w celu prawidłowej realizacji złożonego zamówienia.
6. Modyfikacja zamówienia jest możliwa tylko do czasu, gdy zamówienie nie zostało wysłane do Klienta. Wprowadzenie zmian jest możliwe poprzez kontakt telefoniczny z OICZ pod numerem telefonu 537 450 500.
7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia w celu podjęcia decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie realizacji zamówienia
8. W przypadku gdy towar jest niedostępny, Sklep ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni, licząc od dnia jej zawarcia. Jeżeli Klient dokonał zapłaty za towar, sklep zwróci Klientowi należność w terminie 14 dni od dnia anulowani zamówienia.
9. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z Klientem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
10. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, które nie zostało opłacone w ciągu 7 dni od daty złożenia go na stronie diegozoo.pl.
11. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, dklrp powinien wykonać umowę najpóźniej w terminie trzydziestu dni po złożeniu przez konsumenta oświadczenia woli o zawarciu umowy.
Ceny towarów
1. Wszystkie ceny zamieszczone na stronie Sklepu internetowego przy oferowanym produkcie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
2. Ceny towarów nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki.
3. Ceną wiążącą i ostateczną towaru jest cena podana przy danym towarze na stronie Sklepu internetowego w chwili składania zamówienia przez Klienta.
4. Ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia zostaje przedstawiona Klientowi po dokonaniu wyboru formy dostawy i formy płatności, przed złożeniem zamówienia.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania oraz wycofywania ich z oferty, przeprowadzania, odwoływania a także modyfikowania akcji promocyjnych. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży będą realizowane na zasadach dotychczasowych.
6. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych, których ilość jest ograniczona realizacja zamówień następuje według kolejności wpływu potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
7. Promocje w Sklepie internetowym nie podlegają łączeniu o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
8. Bezpłatne dodatki reklamowe nie podlegają wymianie ani reklamacjom.
9. Ceny towarów w sklepie internetowym diegozoo.pl mogą się różnić od cen w sklepie satcjonarnym Artykuły dla Zwierząt "DIEGO" przy ul. Limanowskiego 16a/1 w Olsztynie.
Dostępność produktów
1. Wszystkie produkty umieszczone na stronie sklepu internetowego www.diegozoo.pl posiadają określoną dostępność.
* Produkt dostępny- towar dostępny w bezpośrednim magazynie sklepu.
* Dostępność 3 dni- maksymalny czas oczekiwania na umieszczenie produktu w bezpośrednim magazynie sklepu to 3 dni robocze.
* Dostępność 7 dni- maksymalny czas oczekiwania na umieszczenie produktu w bezpośrednim magazynie sklepu to 7 dni roboczych.
* Produkt dostępny tylko w sklepie stacjonarnym Artykuły dla Zwierząt "DIEGO" w Olsztynie przy ul.Limanowskiego 16A/1- Produkt dostępny jedynie w sklepie stacjonarnym Artykuły dla Zwierząt "DIEGO" w Olsztynie przy ul. Limanowskiego 16A/1.W celu zamówienia Produktu, prosimy o kontakt osobisty lub telefoniczny tel. 537-450-500. Prezentowane w tej dostępności produkty stanowią ofertę handlową sklepu stacjonarnego Artykuły dla Zwierząt "DIEGO" przy ul. Limanowskiego 16A/1 w Olsztynie i nie są częścią asortymentu sklepu internetowego diegozoo.pl.
W uzasadnionych przypadkach OICZ zastrzega sobie prawo do zmiany dostępności produktu po zamówieniu go przez Klienta. W takim przypadku Klient będzie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie i będzie miał prawo do rezygnacji ze złożonego zamówienia.
2.Realizacja zamówienia odbywa się niezwłocznie po uzyskaniu pełnej dostępności w magazynie bezpośrednim sklepu, produktu o najdłuższej dostępności.
3.Sprzedaż towarów realizujemy według kolejności zamówień. W przypadku akcji promocyjnych w których ilość produktów objętych promocją jest ograniczona i zostanie wykorzystana, sklep zastrzega sobie prawo do poinformowania klienta o tym fakcie, bez ponoszenia żadnych konsekwencji, natomiast klient ma prawo do rezygnacji ze złożonego zamówienia.
Dostawa
1. Towar zamówiony w sklepie internetowym jest dostarczany na wskazany w zamówieniu adres za pośrednictwem transportu własnego OICZ oraz za pośrednictwem firm kurierskich.
2. Możliwy jest również odbiór osobisty zamówienia w sklepie stacjonarnym Artykuły dla Zwierząt "DIEGO” ,mieszczącym się w Olsztynie przy ul.Limanowskiego 16a/1. Klient nie ponosi wówczas kosztów związanych z dostawą zamówionego towaru.
3. Na czas otrzymania przesyłki składa się czas kompletowania zamówienia i czas dostawy.
4a.Dostawa towaru transportem własnym OICZ na terenie miasta Olsztyna oraz w promieniu 10km od siedziby sklepu tj.ul.Limanowskiego, w przypadku zamówień złożonych do godz. 16.00 i pełnej dostępności zamówionych produktów oraz po wybraniu opcji płatności przy odbiorze lub płatności na podstawie faktury przelewowej z 3 dniowym terminem płatności, dostarczanej wraz z towarem, następuje zwykle tego samego dnia roboczego w godzinach 18-21.
4b.W przypadku dostępności „3 dni” lub „7 dni” dostawa towaru transportem własnym OICZ na terenie miasta Olsztyna oraz w promieniu 10km od siedziby sklepu tj.ul.Limanowskiego, następuje po czasie umieszczenia produktu/ów w magazynie bezpośrednim sklepu i skompletowaniu zamówienia. Klient będzie poinformowany o skompletowaniu zamówienia i ustalony zostanie dogodny termin dostawy.
5. W przypadku wybrania dostawy firmą kurierską czas realizacji zamówienia jest analogiczny jak w pkt.4a i 4b Dostawy oraz zostaje wydłużony o czas dostawy określony przez firmę kurierską.
7. Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) zostaje dołączony do przesyłki. Dane umieszczone na fakturze VAT są zgodne z brzmieniem podanym przez Klienta przy składaniu zamówienia.
8. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone należy nie przyjmować przesyłki oraz skontaktować jak najszybciej się z OICZ w celu wyjaśnienia sprawy.
9. W przypadku zamówienia o wartości powyżej 89 zł Sklep pokrywa koszty dostawy transportem własnym na terenie miasta Olsztyna oraz w promieniu 10km od siedziby sklepu tj.ul.Limanowskiego.
W pozostałych przypadkach zamówień dostarczanych transportem własnym OICZ na terenie miasta Olsztyna oraz w promieniu 10km od siedziby sklepu tj.ul.Limanowskiego, wartość zamówienia zostaje powiększona o koszt dostawy równy 9zł.
10. Koszt dostawy:
Koszt dostawy firmą kurierską przy zamówieniu powyżej 299zł wynosi 0zł.
Koszt dostawy przy zamówieniu poniżej 299zł wynosi 17zł.
11.Dokonując zakupu w sklepie klient decyduje o formie płatności i dostawy
· Odbiór osobisty towaru w sklepie Artykuły dla Zwierząt "DIEGO”, ul.Limanowskiego 16a/1, 10-343 Olsztyn i płatność gotówką
Odbiór osobisty towaru w sklepie Artykuły dla Zwierząt "DIEGO”, ul.Limanowskiego 16a/1, 10-343 Olsztyn i płatność przelewem na podstawie odebranej wraz z towarem faktury z 3 dniowym terminem płatności.
Odbiór osobisty towaru w sklepie Artykuły dla Zwierząt"DIEGO", ul.Limanowskiego 16a/1, 10-343, poprzedzony przelewem na konto
· Dostawa transportem DiegoZoo.pl pod wskazany adres na terenie Olsztyna lub w promieniu 10km od siedziby sklepu tj.ul.Limanowskiego i płatność gotówką przy odbiorze towaru
Dostawa transportem DiegoZoo.pl pod wskazany adres na terenie Olsztyna lub w promieniu 10km od siedziby sklepu tj.ul.Limanowskiego i płatność przelewem na podstawie odebranej wraz z towarem faktury z 3 dniowym terminem płatności.
Dostawa Transportem DiegoZoo.pl pod wskazany adres na terenie Olsztyna lub w promieniu 10km od siedziby sklepu tj.ul. Limanowskiego, poprzedzona przelewem na konto
Dostawa pod wskazany adres na terenie RP, realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej po zaksięgowaniu się wpłaty za zakupiony towar.
12. Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności lub anulowania zamówienia dla Klienta, który nie odebrał jednokrotnie zamówionego towaru.
13.Płatności przelewem oraz płatności na podstawie faktury odebranej wraz z towarem z 3 dniowym terminem płatności należy uiszczać na konto sklepu o następujących danych:
Nazwa firmy: RAFAŁ KASIAK ARTYKUŁY DLA ZWIERZĄT "DIEGO"
Numer konta: 61 2490 0005 0000 4530 6474 7551
Nazwa banku: Alior bank
VI. Prawo odstąpienia od umowy
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827; „Ustawa o Prawach Konsumenta”), Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów, o których mowa w pkt 9 i pkt 13 poniżej, w terminie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez Klienta (lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która:
a) obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części,
b) polega na regularnym dostarczaniu towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów.
2. Odstąpienie od umowy sprzedaży towaru następuje poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru należy przesłać na adres: Rafał Kasiak Artykuły dla zwierząt „DIEGO” ul.Limanowskiego 16a/1, 10-343 Olsztyn.
3. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży towaru, wskazanego w pkt 1 powyżej, wystarczy wysłanie oświadczenia od odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu.
4. Wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty został w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru można złożyć na wyżej wymienionym formularzu. Oświadczenie dosępne pod niniejszym regulaminem.
5. Informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy zawarta została w załączniku nr 1 do Ustawy o prawach konsumenta. Pouczenie o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.
6. W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od umowy, zakupiony towar należy zwrócić na adres: Rafał Kasiak Artykuły dla zwierząt „DIEGO” ul. Limanowskiego 16a/1, 10-343 Olsztyn, z zastrzeżeniem pkt 7 poniżej, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Do zachowania powyższego terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
7. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie go przez Klienta na adres wskazany w pkt 6 powyżej byłoby nadmiernie utrudnione, Klient jest obowiązany udostępnić towar Sprzedawcy w miejscu, którym towar się znajduje.
8. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek zwracanych towarów wysłanych za pobraniem.
9. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru Sprzedawcy.
10. Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania. Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
11. Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać dowód zakupu oraz wszystkie bezpłatne produkty i dokumenty dołączone do zwracanego towaru.
12. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy sprzedaży towaru, umowę tą uważa się za niezawartą. W takim przypadku Sprzedawca dokona zwrotu wszystkich dokonanych przez Klienta płatności, w tym ceny towaru oraz poniesionych przez Klienta kosztów dostarczenia towaru, z zastrzeżeniem pkt 13 poniżej, niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego nadania – w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Jeżeli Klient w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy nie wskazał konta, Sprzedawca dokona zwrotu wyżej wymienionych płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
13. Jeżeli Klient przy zawarciu umowy sprzedaży towaru wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy sposób dostarczenia towaru proponowany przez Sprzedawcę, Klient ponosi różnicę w kosztach związanych ze sposobem dostarczenia towaru wybranym przez Klienta a najtańszym sposobem dostarczenia towaru proponowanym przez Sprzedawcę.
14. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży towaru nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:
a) której przedmiotem jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
b) której przedmiotem jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
c) której przedmiotem jest towar, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.
VII. Rękojmia; Gwarancja; Reklamacja
1. Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Klientowi rzeczy bez wad.
2. Wszystkie produkty w Sklepie internetowym są fabrycznie nowe i powinny być wolne od wad.
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego z tytułu rękojmi, jeżeli towar sprzedany ma wadę fizyczną lub prawną.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Klientowi.
5. W przypadku wad towaru, Klient może żądać – na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.; „Kodeks cywilny”) – naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
6. Do produktów posiadających gwarancję producenta lub dystrybutora Sklep wysyła wraz z towarem dokument gwarancyjny, w którym każdorazowo określone są warunki gwarancji i czas jej trwania. O istnieniu i treści gwarancji Sklep informuje Klienta przy opisie towaru na stronie internetowej Sklepu.
7. Klient może, według swojego wyboru, skorzystać z uprawnień przysługujących mu z tytułu gwarancji, bezpośrednio u gwaranta oraz z uprawnień przysługujących mu z tytułu rękojmi od Sprzedawcy.
8. Reklamacje na podstawie odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi powinny być składane pisemnie, wraz z reklamowanym towarem, z zastrzeżeniem pkt 10 poniżej, na adres: Rafał Kasiak Artykuły dla zwierząt „DIEGO” ul. Limanowskiego 16a/1, 10-343 Olsztyn.
9. Sklep nie przyjmuje przesyłek reklamowanych towarów odsyłanych za pobraniem.
10. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie go przez Klienta na adres wskazany w pkt 8 powyżej byłoby nadmiernie utrudnione, Klient jest obowiązany udostępnić towar Sprzedawcy w miejscu, którym towar się znajduje.
11. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon lub fakturę) oraz opis wady reklamowanego towaru.
12. Sklep rozpatruje reklamacje oraz informuje Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamowanego towaru.
13. Koszty związane z odesłaniem Sprzedawcy towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
14. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji Klienta przez Sprzedawcę, Klientowi przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do wyżej wymienionych procedur określają każdorazowo przepisy prawa regulujące ich zastosowanie i przebieg (np. możliwość skierowania sprawy, za zgodą Klienta i Sprzedawcy, do stałego polubownego sądu konsumenckiego).
Zakup diet weterynaryjnych
1. Weterynaryjne diety lecznicze przeznaczone są jedynie dla zwierząt chorych.
2. Dokonując zakupu należy uprzednio skontaktować się z lekarzem weterynarii.
3. W momencie zakupu klient potwierdza znajomość regulaminu odnośnie diet weterynaryjnych i akceptuje go.
4. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym specjalistą weterynarii.
Dane osobowe
1. Składając zamówienie w Sklepie internetowym Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane dla celów realizacji umowy oraz w prawnie usprawiedliwionym celu marketingowym. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do realizacji zamówienia przez Sklep.
2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
3. Klient ma prawo wglądu oraz modyfikacji swoich danych osobowych w każdym czasie, jak również żądania ich usunięcia z bazy danych.
Postanowienia końcowe
1. Towary prezentowane na stronach Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
2. Kupujący potwierdzając złożenie zamówienia w Sklepie internetowym, składa oświadczenie, że zapoznał się z treścią Regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.
3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.12.2014 i jego postanowienia stosuje się do wszystkich zamówień złożonych po tym dniu.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Wszystkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania na stronie www.diegozoo.pl z zastrzeżeniem, że zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian są realizowane na podstawie zapisów Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
Wzór odstąpienia od umowy:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miejscowość, data
Pełna nazwa przedsiębiorcy
Adres siedziby przedsiębiorcy
Imię i nazwisko konsumenta
Adres konsumenta
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy zawartej w dniu …………………….na odległość*/poza lokalem przedsiębiorstwa* bez podania przyczyny.
Towar zwrócę stosownie do postanowień umowy.
Proszę o zwrot ceny towaru na konto*……… / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.*
………………………
Podpis konsumenta
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Akceptacja Regulaminu
1.Złożenie zamówienia w sklepie internetowym diegozoo.pl jest jednocześnie wyrażeniem zgody na akceptację zawartego na stronie regulaminu.
2.Firma Artykuły dla Zwierząt DIEGO zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.